When you see me please turn your back and walk away I don't want to see you.

Tänkte berätta lite om min dag, har inte ett skit att skriva om så haha.
Idag vaknade jag klockan 14.00 var skit förbannad så orkade ej gå ur sängen, sen snacka jag i skype med min bästabror i typ 4 timmar han fick mig på bra humör som vanligt.
Sen jag mötte Louise runt 19.00 kanske, gick en promenad pratade lite sen gymmade jag lite sådär på kvällen skit skönt!
Ska komma igång med gymmandet igen, man känner sig så bra efter det, mår bra av att springa på löpband så jag ska börja 3 dagar i veckan på gymmet sen rider jag ju 1 dag också, nice. ;)
Nyss kollade jag på bigbrother med min storesyster Joanna också, hon gick nyss hem och nu ska jag sova typ.
Godnatt pusspuss♥

nu fan börjar jag gymma igen, körde nyss en timme på löpband till att börja med, nu ska jag köra lite mage WIHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0