Vilse i en cirkel av hat.

Jag tänker inte be om ursäkt för dålig bloggning, det har faktiskt varit lov och mitt lov har varit så helvetes jävla tugnt!
I fredags var jag på Avicii med Elsa, Elsa, Alex, Ida, Louise, Karin och Johanna. Ni vet en plattform rasade ju där inne fett hemskt, men jag stod ej där så jag är oskadd men jag var typ brevid när det hände.
Dock märkte man ej någonting för musiken var så hög.
Sen efter avicii va ja o lollolis ute ett tag och chillade, och igår sov min älskling hos mig.
Idag va ja me honom sen när han drog hem åkte jag och mami till ikea köpte lite saker till mitt rum jätte fint!
Men nu äre bigbrother hihi vi hörs puss!♥
HAHA shit ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0