Låt hatarna hata, snackarna snacka, jag lutar mig tillbaks tar det lugnt och bara skrattar.

Ojojoj jag har påriktigt glömt hur man bloggar, men kör bara. Ska bara skriva lite snabbt att jag kommer tillbaka till bloggen nu i veckan, ska bara fixa ny header och bli frisk. Har fått influensan typ. :(
Men nu när jag ändå är här kan jag berätta lite om min helg också.. I fredags och lördags körde jag all in om ni fattar, så jag minns ej så mycket. Jag var iallafall med jätte många härliga människor, tack alla ni som var med!
Sen på söndagen träffade jag Svea chilla hos henne i typ nåra timmar sen kl 4 åkte jag till liljeholmen träffade Jocke, Leonel och nåra andra killar och dom var allmänt cp som vanligt asso.. Men jag dömmer dom inte haha.
Men nu ska jag sova lite ha de bra puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0