Dag 3 - Min favorit person

Min favorit person på hela hela jorden, universum, världen verkligen över allt annat är min storasyster Heidi.
Hon har varit min bästavän sedan vi var små och bodde i Veda utanför Härnösand uppe i Norrland, vi hade inga andra vänner där så vi hade bara varandra.
Så mitt första år fanns bara hon mamma och pappa i min värld typ.
Sen hon har alltid funnits där för mig när jag bara behöver gråta för skolan knasar och mamma inte vill förstå det jag säger så kan jag bara lägga mig brevid henne i sängen och gråta.
Kan göra allt i världen för att få henne må bra, för att få henne glad. Och hon är även den personen jag helt säkert vet att jag skulle ge mitt liv för.
Den bästa människan jag vet, älskar dig Heidi Melin.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0