Vill inte vara i skolan, bara skolk.

Är förbannad, besviken, ledsen och irriterad. Tänker förklara här så jag sen kan glömma och vara glad igen! :)
Idag var det tänkt att jag skulle börja i min vanliga klass idag, har ju tilldelats en egen lärare som ska vara "proffs" typ på att hjälpa elever som ej har varit i skolan och så. Hon LOVADE mig att göra så jag kom in i klassen på ett bra sätt och hjälpa mig.
Men vet ni vad hon gör? Hon säger att jag har sociala svårigheter, och hon ska likna en profisionel lärare? Srsly?!
Jag har asperger, men inga sociala svårigheter, så alla i min klass tror att jag är cp.
Sen säger hon till mig att jag är handikappad, sjukt oproffsigt..
Så det var min sista dag i Mariaskolan, ska ha hemundervisning tills någon skola tar in mig, kollar på en skola på kungsholmen, verkar superduper!
Men ja, nu är jag glad igen. Såna idioter ska inte få förstöra min dag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0