Två möten avklarade!

Hola all my pepole. Kom nyss hem från ett Café på Söder, hade möte med min lärare angående min skolgång där..
Det gick bra tror jag, hon ska hjälpa mig att komma igång med skolan och så. Sen kommer jag förmodligen börja i min klass igen, men bara om skolan har hjälpen jag behöver, de är osäkra hehe..
Innan det var jag på möte med min psykolog Johanna, men blev sur på henne och gick därifrån.
Och vad gör jag nu? Nothiiing, ska väll göra något vettigt för engångs skull kanske? Typ dra och shoppa i globen? Vet inte hehe.
Vid 8 ska jag dra till Sats och träna lite med mami, det är inte så mycket folk där sent på kvällen, skönt.
Hatar att vara där när det är fullt och alla bara svettas och man måste vänta på ett löpband i 6 miljoner år.. Hehe.
Jaja, ha en bra dag så hörs vi senare pusspuss♥:D


Ser ni min nya hårfärg? :D
Vicky la i jätte mycket blonda slingor och sen en asktoning, men mitt blonda hår är långtifrån färdigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0