The pain sets in and I don't cry. (saker ni ej visste om mig)

» Mitt hår luktar sockervadd, använder inga hårprodukter eller shampoon som gör det så utan det är mitt hårs naturliga doft. :D

» Jag är liiiite holländsk.

» Lilla jag är väldigt duktig på att spela piano, kan dock inte acorden för jag spelade suzuki då man bara kommer ihåg lär in direkt från pianot till hjärnan inte massa papper med acord. (bevis på att min asperger faktiskt gjort mig begåvad) :)

» En gång i tiden kunde jag sjunga, var riktigt duktig på höga toner hehe! ;)

» Jag älskar min kropp! Är skit nöjd över allt på den förutom armarna och benen.. Wää men det ska jag fixa hörni, jag rider ju. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0