Svar på tal ang piercingar!

» Hur ont på en skala 1-10 gjorde det att göra tungpiercingen och hur lång tid tog det innan det gick över?
Det kändes knappt tycker jag, och det som kändes gjorde inte ont det är inte ens som att bita sig i tungan, så testa att bita lite löst, inte ens så känns det! ;)
Det gör däremot lite ont/käns ovant ibörjan i typ en vecka, tog dock ut min samma dag jag tog den men hårdnaden/svullnaden känns i en vecka.

» Om du har piercing i naveln kan du visa den på bloggen ?
Javisst kan jag det!
<p>:)</p> :)ny piercing, hiss/diss? (:Nu gäller det att börja om, vänja sig vid det nya. När jag ändå är på gång kan jag byta ut allt. Jag ska byta ut mina vänner som visade sig vara falska mot personer som gör mig lycklig och ej sårar mig. Men vart ska jag hitta dem när jag redan kände typ hela stockholm? Hur det än blir är F:et på min höft ståpunkten i livet. Jag älskar dig soulmate, en själ i två kroppar.

Kommentarer
Postat av: elsa

men tilde du tycker ingenting gör ont <333333

2012-01-09 @ 11:34:12
URL: http://adorable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0