Nyårsafton.

Hej! Jag kom nyss på att jag glömt att berätta om min nyårsafton. Kommer inte skriva allt vi gjorde för det angår inte de som läser bloggen.
Vi startade iallafall kvällen hemma hos mig. Jag, Elin, Ida och Felicia åt tre rätters hemma hos mig, fixade oss och sånt. Sen efter förrätten och varmrätten drog jag, Elin och Ida in till stan och mötte upp Sanna, Anna, Alex och Jim.
Vi var lite på stan och sen drog vi hem till Sanna, kollade på skräckfilm och sådär.
Efter ett tag drog vi ner till Coop och mötte lite flera vänner, var med dom ett tag sen drog jag, Elin och Ida hem till mig igen. Där åt vi efterrätt och smällde fyverkerier.
Hade en as najs nyår, saknar folket i Härnösand sjukt mycket, kommer fara dit om någon vecka bara över helgen. :)
Vad gjorde ni på nyår? Hoppas ni hade lika grymt kul som vi hade!
Jim, Anna, Sanna, Jag och Elin :)
(ignorera min tunga, den var svullen efter tungpiercingen som jag förövrigt tog ut som ni ser) ;)
pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag bara undrade det asså Hur ont på en skala 1-10 gjorde det att göra tungpiercingen och hur lång tid tog det innan det gick över OM det ens har gjort det än! Fin blogg :)

2012-01-07 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0