Idag är en bra dag.

Jag är lycklig tror jag, känner inte igen känslan men jag tror det är vad ni kallar lycka.
Och jag har hittat nyckeln till lycka, man ska låta det förflutna gå och leva för stunden.
Hela livet har jag levt i sorger, och i äldre år har jag fallit tillbaka på det förflutna mått dåligt, skurit mig, hållt allting inom mig.

Livet är inte lätt alla gånger, och om man har haft en jobbig uppväxt så är det klart att man mår dåligt.
Men om man inte kan låta det gå, aldrig glömma så kommer det ju komma tillbaka som ångest attacker hela livet, någon gång måste man släppa och låta det gå.
Och det är då man kan känna lycka på riktigt, man måste förflytta sig själv i livet, andra kan inte göra det åt dig.
Nu i samband med denna förändringen där jag gått från ångest och besvär till att nu faktiskt vara glad och må bra, det är nu jag inser hur saker blivit som det blivit.


Jag har sökt mig till människor som jag trott kan hjälpa mig, människor som själva mått dåligt. Såna människor jag alltid stört mig på, som jag innerst inne inte tycker om.
Såna som bara tar och tar men ej ger i hopp om att någon annan ska få de att må bra, negativa människor.
Klarar ej negativa människor för jag själv är väldigt posetiv mot allt, förutom livet.
Men nu sker det ändring, det är idag vi lever inte sen. Vi måste fixa våra eländiga liv själva för ingen annan kan ge oss lycka likaså att man inte kan köpa sig lycka.
Så låt 2012 börja med lycka och kärlek, kom över allt gamalt och tråkigt och hitta en ståpunkt i livet och bygg upp dig själv. Det funkar, trust me.
Och när allt känns skit ska du veta, jag tänker på alla er som har det jobbigt, jag kan inget göra men jag tänker på er och stöttar er i tanken, remember!♥

Kommentarer
Postat av: va

hur kan man nå dig om man mår dåligt eller behöver hjälp.. kan du hjälpa?

2012-01-15 @ 20:43:49
Postat av: patricia

superfin blogg! :)

2012-01-15 @ 20:56:21
URL: http://sodeerlundd.blogg.se/
Postat av: Jennyfer

<3

2012-01-15 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0