Dom säger att änglar är osynliga men jag kan se dig rakas täti♥

Gråter när jag hör denna låt. Förstår inte hur unga människor kan börja ta droger.
Hur kan unga människor förstöra sig själva på detta sätt? Är de inte medvetna om vad som händer sen?
När ni är 40+ vet ni vad som händer då? Jag har sett döden in i ögonen, har sett drogernas sanning, tro mig ni vill inte se vad det gör med människor.
Det finns inte en enda knarkare som inte sagt "jag kan sluta när jag vill" men varför har de ej slutat? Jo de kan ej.
Man kan bli beroende första gången, det går snabbt. Man märker ej.
EN HELVETES JÄVLA GÅNG KAN RÄCKA FATTAR NI?! En jävla gång ni ska vara "balla" inför polarna, sen kan ni vara fast.
Har vänner som har börjat ta droger, när jag fick veta det kändes det som ett knivhugg i magen.
Och jag fick frågan "vadå har du aldrig gjort det :s" som om det var nåt dåligt.
Jag blir så förbannad, unga människor ni förstör era kroppar och ni vet inte hur ni ser ut om 20 år?
Vill ni vara helt förstörda då? Vill ni vara döende för tidigare misstag i livet? Ni kan vara rena då men det finns kvar, det kan ge dig sjukdommar du ej överlever.
Jag ber er med rinnande ögon, gör ej detta mot er själva.
Har sett vad det gör, ni vill inte se.
Snälla med tårar i ögonen ber jag er att lyssna, snälla lyssna på mig, ni vill inte se vad det leder till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är VÄLDIGT överdrivet negativ mot knark? Varför?

2012-01-17 @ 00:15:28
Postat av: Anonym

Källa på att man beroende på marijuana? Man kan inte.

2012-01-17 @ 15:25:46
Postat av: Cornelia

Bra skrivet.. Håller med dig

2012-01-17 @ 15:36:56
URL: http://corneliaofsweden.devote.se
Postat av: Anonym

du vet nog inget om röka men testa det så vill jag höra din åsikt

2012-01-17 @ 17:41:34
Postat av: Anonym

bästa låten

2012-01-17 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0