2011 VS 2012 listan.

»Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förr?

Yaman


»Nyårslöften?

Jag ska inte försöka vara starkare än vad jag egentligen är.

Jag ska må bra hela året, umgås med människor som får mig må bra.

Jag ska skaffa mig en egen inkomst så jag snart kan flytta hemifrån.

»Vilka länder besökte du?

Spanien(gc) och NewYork

 

»Vad önskar du att du inte gjorde?

Lagt ner tid på "vänner" som aldrig hade lagt ner en enda minsta minut på mig.

 

»Bästa minnet från 2011?

Hela året har sugit kan man säga, men sista dagarna i December var grymma, början av Sommaren och ridlägret i Somras!

 

»Bästa köpet?

Ingen jävla aning..

 

»Vad spenderade du mest pengar på?
Mobilräkningar hehe.


»Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja Max, världens finaste ponny!!


»Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har varit väldigt ledsen hela 2011.


»Favoritprogram på TV?
Desperatehousewifes och bigbrother.


»Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?

Nej, börjar om på nytt nu.


»Vad ser du mest framemot med år 2012?

Sommaren, alla utekvällar med vänner och sommar romanserna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0