Och jag vågade aldrig hålla din hand, vi är inte såna som i slutet får varann

Nu ska jag reda upp mitt liv. Om tre veckor börjar jag i skolan för första gången 2012, ska sköta detta jag ska gå ut högstadiet med höga betyg för det kan jag.

Min asperger är ett problem när det gäller socialt, men är en fördel för allt annat, jag är väldigt smart och jag kan göra vad som helst om jag vill.
Och om jag får tydliga förklaringar för vad jag ska göra kan jag klara skolan.
Sen ska jag hålla mig till personer som får mig må bra, ska kriga för mina vänner och backa dom ryggen vad som än händer.
Har även hittat han med detdär lilla extra som alla tjejer söker hos en kille. Han ska jag hålla fast i för utan honom vet jag ej.
Alltså fan detta året kommer jag rycka upp mig, skita i all skit från barndommen och gud vet vad.
Det är nuet som gäller förfan är så jävla taggad!
Ska ta min sömntablett nu och sova, vi hörs imorgon är så jävla glad wihooo.
Bild från sommaren2010, bästa tiden i mitt liv.
om du bara ger mig chansen igen ska jag vara din prinsessa och älska dig föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0