Jag förbjuder mig själv här och nu att klicka in på shopping hemsidor.

Jag har shoppat för typ 2000 på internet på MINDRE än en vecka, på senaste månaden har det varit över 5000 kan jag tro och det är för mycket för lilla jag!
Tror en shoppoholic håller på att växa fram i mig så nu får det vara nog, ingen mer internet shopping för min del.
Men innan jag gjorde detta avtal med mig själv så klickade jag hem ett bar skor och ett par tights hihi. :D
PS. fick ett paket i posten idag, visar er snart hihi.

Kommentarer
Postat av: Ida

Skit fina skor edlit! AVIS!

Längtar tills Avicii, vi skulle väl fixa oss hos dig innan? <3

2012-02-08 @ 21:21:13
URL: http://alltidida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0