It's time to face the truth, I will never be with you.

Åhh det är så sjukt irriterande att jag ej kan sova! Har fått feber igen och mår jätte dåligt så måste förmodligen uppsöka läkare igen, kuuul.. Ne.
Men inget kan hålla mig inne imorgon, ska träffa Sebbe och kanske kolla på en skola i Sjöstad.
Tänker verkligen inte ligga hemma i yttligare tre veckor och vara sjuk, fyfan.
Nej men nu börjar jag skaka och svettas av febern, ska lägga mig på badrums golvet ett tag det är så kallt och skönt hehe.
Har gjort det sen jag var liten, om jag är stressad eller nåt lägger jag mig där, eller i badkaret utan vatten.. hehe.
Vi hörs!
Idag innan ridningen..

Kommentarer
Postat av: rebecca neikter

TILDEEE! måste få köpa någon av dom här från din förra bloppis: http://tildesbloppis.blogg.se/images/2011/gehdjks-017_168512258.jpg isåfall för hur mkt? äälskar dig om jag får köpa nån av dom

2012-02-03 @ 17:38:36
URL: http://rekkass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0