Hemundervisning

Shobre. Sitter hemma glider runt lite chillar sådära. Haha vad har hänt med mig och mina blogginlägg? Baaara oseriös haha.
Eva gick nyss härifrån, min gärriis. Fast nej Eva är min idrottslärare som kan matte.
Hon hade hemundervisning med mig idag, räknade två sidor bråk i matteboken och lyssnade på engelska verb haha orkar inte vilken liv!
Men nu ska jag glida vidare sova lite ni vet sånt man gör om man ej sover på nätterna.
På bilden nedan↓ ser ni hur en trött halvt osminkad Tilde ser ut.. Haha såhär ful euw.

Kommentarer
Postat av: Karin Hultgren

frisbee eva? HAHAHAH

2012-02-02 @ 16:03:12
URL: http://karinhultgrenss.blogg.se/
Postat av: Anonym

vacker<3

2012-02-04 @ 23:32:57
Postat av: Samuel larsson (y) bäst <--------

Fin :)

2012-02-06 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0