Fobi för sommaren.

Nu kommer ni säkert tycka att jag är mentalt störd men jag ser verkligen inte fram emot sommaren.
Visst jag älskar att sola, bada, käka glass, grilla och allt det som man gör på sommaren.
Men det är så att jag är allergisk mot både pollen och getingstick!
Och det förstör hela njutningen för mig, när jag tänker på getingar så längtar jag inte alls.
Alltid när jag ligger och solar, badar, äter ett äpple så är dom jävlarna där och jag är så rädd så jag skriker typ haha.
Har bara blivit stucken tre gånger, första gången var jag ett år och då fick jag veta att jag var allergisk, andra gången var jag runt 3 år och sen förra sommaren.
Jag fick åka till akuten och wäää hatar getingar! Fuck them, varför finns dom? Dom gör väll samma jobb som humlor? Humlor är snälla
Och sen pollen, hur kul är det att typ vara förkyld hela sommaren? Sminket rinner och man måste ta medicin, nässpray och ögondroppar, KUL LIKSOM!
Alltså fyfan är fett otaggad för sommaren... :(
Här hade jag fått ett getingstick i ansiktet, ni ser ju hur svullen jag är i ansiktet, framförallt under vänstra ögat där jag blev stucken. Fyfan vill aldrig ha sommar.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

vi ska ju rida poni i sommar hihi

2012-02-13 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0