You turn this world around, into a place I never thought I'd find.

Fyfan vilken härlig dag jag haft! Började med att jag va på skansen med min skola och vi gjorde nån tävling typ och självklart vann mitt lag. :D Vi vann ansiktsmask, nagel grejs och godis, najsbajs.
Sen kl 1 åkte jag till stallet vi red ut i parken och sen red vi lite på paddocken oså, riktig vår feelings när man rider ute första gången på året. :)
Och kl 16.00 hade jag tid för att göra mina naglar och dom blev booooomb fiiina såååhäääär värt pengarna!! Ska börja göra naglarna oftare, så himla bra och fint.
Men nu ska jag kila ner till thaien utanför mig och hämta maten jag beställde wihooo, vi hörs mina påsk kycklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0