Jävla snorungar.

Jag är så jävla arg, eller mest ledsen faktiskt hur folk kan vara så respektlösa att först tvinga en till sakerr som tar ens uppmärksamhet och sen hur de bara tar saker från en.
Alltså mina föräldrar jobbar, sliter häcken av sig för att jobba för min och min systers skull.
Sen dom jobbar och jag sköter skolan allt som jag ska för att dom ska kunna ge mig saker och sen bara för att nån jävla currygubbe som fick sparken från risfabriken inte har råd med egna saker tar han min älskade telebobo?!
Såhäääär respektlöst mina föräldrar går till något som kallas jobb typ 10000 timmar i veckan för att få pengar för att kunna försörja oss och ge oss saker och sen för att vissa inte är väluppfostrade och omogna och inte kan bete sig så blir jag drabbad av det jag är så jävla less.!!!!!!!!!
Dehär året har jag blivit bestulen på samanlagt typ 3000 kr och nu min iphone. SUG AV MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0