Först trodde jag att jag bara var kåt, men sen insåg jag att det var kärlek.

Sorry för uppdateringen igår, var i skolan och sen gick jag hem och sov hehe..
Sen ringde Isabel och väckte mig så hon kom hem till mig runt kl 17 så åkte vi till Zinken o mötte Magda, Nova, Sofia, Robin och Cornelius. Vi chilla där me dom ett tag sen drog jag och Isabel till donken träffade Leo och Lovisa.
Vi följde med Lovisa till lilje hon skulle köpa lite saker sen drog vi till åsen och träffade Jocke sen åkte vi hem.
Haha asso orkar inte gå in på detaljer de va fett stökig dag asso ja va överallt känns de som..
Anyway sen sov Isabel hos mig vi låg och kolla CSI tills vi somnade haha.
Men ja nu ska jag fixa mig duscha och så för lite senare kommer Lovisa hit så ska vi färga hennes hår sen sover hon här! :D

Kommentarer
Postat av: kkkk

var har du köpt din bikini med typ sveriges flagga? den är jättefin :)

2012-04-21 @ 20:31:02
URL: http://kkkkkkk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0