/ en arg tilde!!!!

Är så jävla förbannad just nu, fattar inte folk att de bara är idiotiskt att låtsas va arg på nån?
Seriöst jag förstår inte ironi och sånt, de är som att stå och göra tecken till en blind, säga saker till en döv osv dom förstår inte. De är precis som att va ironisk mot mig jag har fucking asperger vad förstår ni inte?!
Jag fattar inte sånt som ni andra är de kul o driva då eller?!
Helt ärligt orkar jag inte blogga nu de blir för mycket + ni kommenterar inte vad är meningen då? Hejdå mamma knullare

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din häst? elle Asså fjordingen för den liknar en häst jag ridit och vart med väldigt mycket:)

2012-04-16 @ 01:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0