Tänk om det var du..

Tänk om det var dig dom skrattade åt.
Tänk om det var dig dom snackade skit om.
Tänk om det var dig dom missbedömde.
Tänk om det var dig dom misshandlade.
Tänk om det var du som blev våldtagen.
Tänk om det var du som inte hade någon livslust.
Tänk om det var du som blev behandlad som skit.
Tänk på att minsta blick kan förstöra hela fasaden som en människa bär upp.
Minsta lilla ord kan vara droppen.
Tycker att ni kan börja behärska erat skitsnack och idiotiska betéende.
Jag skäms över att leva i denna värld, men då får jag tänka att det är den ända värld gud har att erbjuda.
Den där gud är ingen skön snubbe..

<p>hej hopp snopp kopp! -kommentera om du tycker jag ska ha kvar bdbbbbb-</p>

Kommentarer
Postat av: feliciiciiciaiaaiaa<3

dude, Jag finns<3

2011-09-25 @ 14:20:55
URL: http://felicialooovdahl.devote.se
Postat av: RandomT

Tänk att det har vart alla vid nån tidpunkt. oavsett om dom är medvetna om det eller ej. Hemligheten är att gå vidare och aldrig mer se bakåt

2011-09-27 @ 17:07:56
Postat av: Julia.

Har du blivit våldtagen?:o

2011-09-27 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0