Photoshop miss?

Svar: Haha jo visst fan är det kul att photoshopa brösten?!!?! 
Eller jag tror på det du säger, vet inte själv eftersom jag inte gör det, men om du säger det är skit kul kör på det!
Och nej jag photoshopar inte mina tuttar.
1. Jag har inte photoshop på min bloggdator.
2. Om jag skulle vilja ha större tuttar så skulle jag använda bombshell som alla andra 14 åringar verkar göra? :s
3. Jag är way mycket bättre på photoshop än att de skulle bli ett skuggat sträck över tuttarna.
( sträcket kommer ifrån min spegel då jag har en stor spegel garderob med spegel dörrar, ni som har såna vet att det är mellanrum mellan dörrarna och det mellanrummet blir en skugga i ljuset )

puss sötnoos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

right back at ya!! pusspuss i know u love meee

btw.. hörde att brösten va photoshopade? :OOO

2011-09-14 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0