Ni får inte förstöra för mig igen, nu är det min tur att må bra.

Leon Holm.
Dessa rader är till dig, orden är menade för dig och bara dig.
För mig är du allting, allting som jag var menat att vara, allting som var menat för mig.
Du är min dragningskraft som håller mig kvar på jorden.
Du är prinsen i sagorna jag läste på lekis, du är hela sagan.
Du är blodet i min kropp, luften i mina lungor, syret i luften.
Du är leendet på mina läppar, glimten i mitt öga, slagen i mitt hjärta.
Jag har länge velat säga det här men inte velat ljuga, men nu kan jag säga det utan lögner.
Jag är lycklig, jag är holymutherfucking lycklig. Med dig. Och det ska ingen få förstöra.
Du är min ståpunkt i livet, så länge allt är stadigt mellan dig och mig så klarar jag allting annat.
Jag kommer kunna stå upp på jorden, stå upp för mig själv och stå upp i alla motgångar.
Du är så mycket mer än bara en kille, en ängel, min bästavän, min pojkvän, min Leon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0