If you can't love me now, don't love me later. When my later is mutch greater.

Hello! Nu sitter jag hemma i soffan med bigsistah.
Skulle egentligen befinna mig på gymmet nu men.. Jag orkar inte jag vill vara tjock föralltid!!!!
Nej det var ett skämt men jag hade verkligen ingen lust så jag tillbringar kvällen hemma med storesyster, mys det också.
Iallafall, idag var jag i nacka forum och åt middag med min lilla familj (jag, mamma, Heidi).
Fick även med mig två tröjor, två byxer, en bh och ett iphone skal hem.
Jaja nu ska jag kila, hare mys ikväll! Puss.

Kommentarer
Postat av: Bertil

2011-09-29 @ 13:15:11
URL: http://bertil.blogg.se/
Postat av: Anonym

puta lite till <3

2011-09-29 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0