Why are you always trying to hurt me, one day I'm gonna hurt you back.

Hoppsan hejsan underbara folk!
För tillfället sitter jag hemma hos mig med Tova och lyssnar på musik, inte så mycket mer.
Dagen tillbringades i sängen.. Sen drog jag till zinken mötte Tova, Julia, Trisseboy och Anton.
Första gången på hela veckan jag lämnar lägenheten, känns inte så kul hehe.
Senare framåt kvällen har jag bara varit hemma med Tova och Tristan.
Najsbajs, nu ska jag underhålla Tova.. Undra vad snuskit vi kan komma på.... Skoja vi hörs puss.

Kommentarer
Postat av: F

Hallå ?! Du är en sjukt SNYGG SÖT ( jag skulle kunna döda för ditt utseende) jag känner inte dig så bra men smart och duktig tjej! Du kommer fixa det du går igenom och när du gjort det kommer du vara såå mycket starkare än alla andra, det ÄR faktiskt sant. Även fast du har det jävligt tufft så tror jag att många ändå önskar att deras liv var lite mer som ditt. Och alla skitsnackare, dom kanske växer för varje gång dom trycker ner dej, men dom krymper också för varje gång du reser dig upp igen. Men jag har väl kanske inte något med det här och göra så jag borde väl bara tagga, men för fan ta åt dig av orden i alla fall!!

2011-10-15 @ 09:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0