Jag är nog döende tror jag.. Eller hoppas jag bara?

Grattis, du fick mig. Du som betydde mest för mig, du som fick mig att ens orka resa mig upp på morgonen.
Du fick mig till bottnen, grattis grattis grattis idiot.
Mår du bra när du går runt och sprider ut mina smärtsammaste minnen till hela världen?
Jag berättar saker utav en anledning, och tro mig anledningen är inte att du ska berätta vidare så hela världen helt plötsligt tror de känner mig.
Ryktet kan vara sant sure, men jag består av så mycket mer än det jag varit med om.
Men grattis, du fick mig att falla. Du kände mig för bra, men det du kan inte dela det med andra.
För dom du berättar allt för lär aldrig känna riktiga jag.

Kommentarer
Postat av: Hanan

Känner dej inte men , ge ALDRIG upp !!!

Det är bara att kämpa även fast det kan va jävligt svårt ibland. Men livet är så..



BTW: Sjukt snygg är du !! :D

2011-10-14 @ 00:09:29
URL: http://hsmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0