If I never give up, I will die stronger than you.

Var på möte med rektorn igår tillsammans med min mentor, special lärare och mamma.
Där beslutade vi att jag ska få ett annat schema än alla andra för jag klarar verkligen inte av min klass just nu.
Så det blir liksom en akut lösning tills vi vet hur vi ska göra med ett eventuellt klassbyte eller hur vi nu ska göra hehe.
Pågrund utav det börjar jag 10.45 idag och slutar 13.20 najsbajs.
Efter skolan ska jag dra hem till mig med Elsa och Mickis. Sen kl 18.15 börjar min ridning o då ska dom följa med mig.
Nu ska jag fixa mig och sådär, slänger säkert in nån outfit sen om jag hinner.
Hare bra, puss♥

när jag dör, kommer jag ha mitt samvete och min värdighet kvar
det ända som kommer svika mig är mitt självförtroende
men det är iallafall mer än vad ni dör med, ni kommer dö med skammen
att ni fick en oskyldig att vilja ta sitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-20 @ 16:20:43
Postat av: Anonym

2011-10-20 @ 16:20:57
Postat av: Anonym

hej tilde du är min förebild, så sjukt fin <33

2011-10-20 @ 16:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0