I heard that your dreams came true, guess she gave you things I didn't give to you.

Chacha stalkerzzzzzz!
Just nu sitter jag och Svea hemma hos mig och gör ingenting, hon typ lockar håret och snart ska vi kila uuut.
Har piercat henne också, i läppen och i öran. Börjar fan få skills på sånt höhö.
Men nu ska vi dra, vi får höras senare!
PS: jag måste hitta någon som vill gästblogga här medans jag är i NewYork, du som gör det får självklart något fint därifrån utav mig, så kommentera! Ända kravet är att jag känner dig och att du uppdaterar minst en gång per dag, gärna mer. Och du som gör det kommer jag smsa en gång per dag när jag är i NY så ni kan uppdatera lite vad som händer mig.
Jaja kommentera puss.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Känner inte dej så bra , men du vet ju vem jag är , kan gärna gästblogga! <3 Uppdaterar minst 2 gånger per dag :)

2011-10-25 @ 20:39:03
URL: http://rbeccass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0