Hejhopp - Gästblogg by Elsa

Hej hopp alla Tildes läsare! Nu är det Elsa som uppdaterar. Ville bara säga att jag har sån tur som fått lära känna Tilde. Hon är verkligen toppen kul! Hihi, men nu är lilla Tilde i NY, vilket gör mig ledsen. Så... jag ska somsagt uppdatera varje dag (om jag kan), vad Tilde håller på med i New York. Om hon får internet kommer hon självklart skriva ett eget inlägg. Ville bara säga det, och jag älskar dig mini! ♥

Jag och Ranger ♥ Ja, jag är hästtjej problem?! :D

Jag och min förra Medryttarponny Philippa. :)

Nej men nu ska jag sluta spamma er och Tildes blogg med hästbilder, då det här inte är en häst blogg. Men om ni vill kika in på in klicka HÄR. Vi hörs, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0