Skönhet kommer inifrån, då är det alltså inte dina föräldrars fel att du ser ut som ett helvete.

Jag flyttar hemifrån, skaffar mig ett egen liv osv!
Ni fattar inte hur skönt det kommer bli, bo själv osv.
Och tills jag fyller 18, kommer bli grymt,
vill spola fram tiden och bara få allt gjort nununununu.
Orkar inte vänta, men det kommer bli awesome!
Jag flyttar hemifrån, skaffar mig ett eget liv osv, har värsta planerna!
Ni fattar inte hur skönt det kommer bli, få bo själv, sköta mitt.
Och självklart längtar jag tills jag fyller 18år, om 3½ år.
Har planerat allt jag ska göra första veckan, har redan börjat spara pengar haha.
Vill spola fram tiden och få allt gjort nu, orkar ej vänta, allt kommer bli awesome.
Längtar ni till någonting?

Kommentarer
Postat av: elsa

Längar tills jag får min ponny...

2011-11-03 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0