Sanningen är att alla någongång kommer såra dig, du måste bara hitta dom som är värda att lida för.

About my day.
Idag vaknade jag runt typ klockan 2 utav att Nathalie bombade mig med medelanden haha.
Sen fixade jag mig lite och sådäraaa drog till skärmabrink, träffade Nattis, Emma och Ida.
Vi drog in till rådmansgatan och spelade laserdome, haha gick lite sådär.
Jag och Nattis hade iallafall bästa taktiken, ni vet man är en van spelare. ;))))))
Skoja men vi låg ba på golvet och skrek och skjöt åt alla håll.. Hehe.
Efteråt gick vi till donken och åt glassglassglass och cheeseburgarecheeseburgarecheeseburgare.
Och nu är jag hemma wieeee.
Och såhär såg jag ut idag, lite som en apa men jag bryr mig inte!

Kommentarer
Postat av: karin

du såg verkligen ut som en apa XD XD XD OOHOHOAAHAH

2011-11-03 @ 22:30:34
URL: http://karinhultgrenss.blogg.se/
Postat av: john österholm

åhh älskar din blogg :D

2011-11-11 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0