Och är det livet du vill ha så är det livet som du får, men då kliver jag tillbaks.

Hej allihopa! Kom nyss hem från Felicia som blir stor flicka imorgon, grattis i förskott fjortis. :)
Vi hade iallafall skit kul, först åt vi tårta och drack julmust, körde sms roulette och massa kul.
Lite senare drog vi ut och skulle äta men det slutade inne på nån filmaffär och köpte chips och godis, hehe tjockisar.
Sen drog vi hem till Felicia igen och kollade på film och åt det vi köpte, fast hon mumsade på mina tår istället haha wierd! :O
Efter nästan hela filmen kom dadi och hämtade mig och vi åkte till donken.
MEN NU MÅSTE JAG DRA FÖR DET HÄNDE JUST EN JÄTTE ALLVARLIG SAK PUSSHEJ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0