NewYork del 3 shopping

Som ni säkert vet var jag sjuk i USA (är fortfarande sjuk) så det blev ej så mycket shopping och bilder som jag hoppats på plus att det var snöstorm den dag vi skulle shoppa mest.. Menmen detta var bara första gången jag var där, verkligen inte sista!


Dinosaurie halsband från Muséeumet.

Bodysplash's från victorias seceret


Parfym från Victorias seceret


BH från victorias seceret


BH från victorias seceret
BH från victorias seceret

Troser från Victorias seceret
(köpte många fler men jag har massa saker kvar hos pappa)
Converse
Converse
UGGs
Starbucks mugg :DDDDDDDdd
Tommy Hilfiger tröja
Tröja från H&M
Polis tjocktröja
Kofta från H&M
Dinosaurie strumper
Små böcker med olika dikter..
Dinosaurie gosedjur
Navelpiercing
Navel piercing
Navel piercing
Halsband med uggla.

Det var typ allting PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0