NewYork del 1

Som ni säkert vet var jag sjuk i USA (är fortfarande sjuk) så det blev ej så mycket shopping och bilder som jag hoppats på plus att det var snöstorm den dag vi skulle shoppa mest.. Menmen detta var bara första gången jag var där, verkligen inte sista!

Jag och min syster på hotellrummet andra dagen.


Väääärldens godaste, skulle kunna äta den hela tiden.. om det ej var laktos i..




Frukost tredje dagen, kräktes nästan efteråt, hatar pankakor!


Lunchen tredje dagen i chinatown, allt är läskigt i chinatown..
läskiga kineseroch läskig mat, det ser ut som inälvor euw.
Vid lunchen i chinatown
Lyckokaka, hmm texten stämmer in på mig tycker jag
Jätte fin bild när jag hoppar runt i Newyork hahaha.
Jag är en riktig jävla mupp, fråga alla som känner mig.. har skrattat åt bilden i 20 minuter HAHHA
Jag och min syster, hon älskar mig!!
JÄTTE COOLA HELIKOPTRAR!
Min syster.
På båten som åkte förbi frihetsgudinnan, blundade när vi åkte förbi henne,
hon ger mig så dåligt självförtroende.
Äta pizza, fan vad tjock min arm ser ut..
Världens äckligaste pizza, åt typ två tuggor sen dog jag.

Ni får del 2 o 3 senare idag PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0