My heart can't possibly break, when it wasn't even whole to start with.

Godmorgon kära bloggläsare! Snart ska jag börja fixa mig, klä på mig fixa i löshåret och allt detdär ni vet?
Börjar sensensensent idag, 13.25 börjar min första och ända lektion idag, slöjd. Har inte varit på slöjden på ett tag, sist jag var där gjorde jag fel tror jag så jag smet i mitten av lektionen och har ej varit där sendan det, hehe.
Anywayyyy idag ska jag träffa min älsklings ryss efter skolan, vi ska gå på bio och ha biosex och ni vet allt det jag gör på fredagar? NOT.
Men ja, sen ska jag fixa så jag kan spela live på mitt xbox igen, kunde det förut men sen fucka det och jag fick damp sen fucka det ännu mer och mer och mer och mer.
Fast tills jag har fixat det så får jag två dagar utav Krippe, how cutie? Men a, om ni som också spelar kan lägga till mig på xbox live, heter tildeboi.. Och jag är såhäääääääär skillad..
Måste jalla nu men vi hörs senare, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0