I don't give anyone a reason to hate me, they create their own little drama.



Felicia Segelstam
Sjukt härlig brud och en utav mina bästavänner.
Det känns som vi har genomgått allting du och jag.
Du är jätte fin och snäll och ja allt på en gång, allt i ett! :)


Tobias Säberg
Är min broe som jag lärde känna i somras, har typ tappat kontakten med dig.
Jätte bra på handboll och jätte snäll, miss you.


Isabelle Carlsson
Modell modell modell modell modell modell modell modell modell modell modell modell modell modell!!!!
Typ hej världens vackraste vän man kan ha, har känt dig sen typ femman - sexan i alltså typ 3 år.
Saknar dig bajs mycket för vi har inte träffats på wayyyy för länge, men hoppas vi kan ses snart pusspusspuss.


Johanna Melin
Min underbara tvilling som jag känt sen jag flyttade till Norrköping, alltså sen jag var typ tre år!
Alltid på dagis när det kom vikarier sa vi att vi var tvillingar haha och alla trodde det också.
Sen när vi började fyran försvann våra bebis ansikten så då slutade vi vara lika.. :(
Men du kommer alltid vara min twiini, saknar dig.


Nathalie Hamedani
Min vackraaaa bästavän mmmm så het. Hahah driver.
Men ja skit fin alla killar haffahaffahaffa hon är singel okej jätte bra.
Världens snällasteeeeeee, gick i din skola förut sen kom Joxar Jocke och sabba hela skolan så jag bytte men tro inte att jag inte saknar dig min lilla poni! :(


Emil Öhqvist
Kaxig lillskit som stalkade mig på ungg, eller om det var din brorsa.. Ni är likadana.
Anyway jag är din dvärg så de är ok att du är en kaxig lillskit för jag gillar dig ändå.


Henke Gustavsson
Jätte fiiin kille som jag typ knappt känner men ändå haha.
Skit kralliig as fina armar och verkar jätte snäll, puss♥


Peter Engström
En kåt lillskit i min skoola som tror han kan dissamig hur som helst men ikkeeee.
Och ni ser ju på bilden han hade peddosmile redan som liten..


Adam Elamri
Min broee som jag inte träffat på tusen miljarder år.
Vi träffades dock jätte mycket i slutet av sommaren men det är inget jag kommer ihåg.. Haha.
Men aa skit snäll, sorry för jag slog dig.. Fast det kommer jag ej ihåg att jag gjort men tydligen haha..


Karin Hultgren
Oha vilken brud.. Dig säger man inte nej till i första hand mmmmmm.
Fast du kan ta dig i röven och hoppa från ett berg för du verkar gilla katja mer än mig!!! </3


Ebba Westerberg
Jätte söt och snäll tjej jag ej träffar så mycket längre.
Men vi får ta och ses oftara tycker jag.



Kommentarer
Postat av: isabelle

haha va söööt du är!!!

Tack detsamma på riktigt snygging saknar dig grymt.

Puss på dig

2011-11-23 @ 22:16:14
URL: http://finaisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Saknar dig också twiin!!!

Måste verkligen ses snart!

puss love u! <3

2011-11-24 @ 12:39:49
Postat av: elin

sv: haah, de är typ som samma sak.:)))))))))))

2011-11-26 @ 02:10:31
URL: http://eelinjuslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0