En gång hade jag ett liv, sen började jag blogga.


OM MIG:
Smeknamn:
Tildut, Tildis, Dino
Födelsedag: 15 juli 1997
Bor: Stockholm

FAVORIT:
Färg:
Rosa
Plats: Grancanaria
Drog: Pepsi
Mat: Tacos!!!!!!
Fordon: Max!!
Film: Alla skräckfilmer
Djur: Ponnyer
Affär: Victoria's seceret 

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Ja, när jag inte är hemma så brukar jag gå runt och leta efter en...
Gnälla: Nja ibland
Skrika: När jag är rädd, ja
Sova: Om jag tagit min sömn tablett så ja då fungerar det utmärkt
Drömma mardrömmar: Ja tyvärr är det en utav biverkningarna av medicinen jag tar
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja
Ha sex: Brukar och brukar men det händer 
Hata folk: Ja inom mig hatar jag nästan alla haha
Lita på folk: Nej

NÄR:
Åt du senast:
Nå timmar sen
Läste du en bok senast: Idag
Var du på konsert senast: I sommras
Svor du senast: Svär aldrig..
Klagade du senast: Idag

VEM:
Saknar du:
Max
Rörde dig sist: Ingen får röra mig!!
Fick du sms från senast: Henke

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Ja
Färgat håret: Yes
Brutit några ben: Ja typ tårna haha
Egen dator: Jajemensan
Gjort bort dig rejält: Nej
Bra självförtroende: Går upp och ner
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Nej mami ger mig
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja

HUR:
Fördriver du tiden: Med detta ;)
Mycket pengar har du: Inga just nu haha mobilräkningen var skyhög..
Tjänar du pengar: Ja lite på bloggen
Ofta diskar du: När mamma tvingar mig
Ofta städar du: För sällan
Ofta träffar du din familj: Inte ofta
Mycket äter du: Det blir aldrig mycket mat..

ÄR DU:
Förstående:
Ja
Osäker: Nja beror på situationen
Blyg: Nej
Smart: Ja, mitt iq är över genomsnitt
Pratglad: Ja jag babblar på jämt


Kommentarer
Postat av: elsa

jag får röra ddig <333333

2011-11-24 @ 18:56:55
URL: http://adorable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0