Don't be easy to get, you'll be easy to forget.

Hej. Jag är på jätte bra humör nu, ni vet hur man blir utav internett shopping! :D
Beställde hem två iphoneskal till mig själv och en BH! Jätte fina saker vill ha dom nunununu.
Skulle köpa julklappar och så hittade jag saker till mig själv också, nice! :)
Hittade jätte fina saker till min mami och till min syster, de kommer bli jätte glada!!! ;)
Men nu ska jag sysselsätta mig med annat, ha en trevlig kväll pusspuss♥
Ett utav skalen jag köpte snyggt! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

på tala om ingenting vad hände med dig och leonie? varför är ni inte bästa kompisar längre?

2011-11-29 @ 21:14:13
Postat av: Anonym

Vart beställde du skalet ifrÅn??

2011-12-03 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0