U know it ain't love.

Förlåt om ni uppfattar dethär som negativt, men jag måste fan skriva ut mina åsikter om detta bcoz jag har asperger och kan ej hålla detta för mig själv!!
Är det bara jag som reagerat på att ungdommarna idag försöker vara så vuxna som möjligt?!
Så vuxna så det blir omoget, för folket är mellan 11-16 år liksom.
Alla skriver facebook statusar om att de vill ha flickvän eller pojkvän och livet suger och lalala.
Visst ni får skriva vad fan ni vill på era loggar lika mycket som jag får men alltså.. Detta har gått för långt!
Ni tar liksom kärleken för seriöst, ska ni gifta er och skaffa barn när ni själva är barn liksom?
Klart ni får vara kära det är ju gulligt men att ni seriöst blir självmord benägna när ni inte får till det.. Alltså va?!
Det är hemskt när förhållanden tar slut osv men.. Jag tror ni inte ens vet vad äkta kärlek är. Desperata j*vlar.
Hitta lycka någon annanstans än sex och kärlek om det ej funkar. Det är liksom inte hela livet.
Ända sen i Augusti då jag gjorde de största misstagen och var tillsammans med största idioten, ända sen det tog slut mellan oss, har jag skitit i kärlek. Trust me det fungerar.
Ni har vänner, ni har fritids intressen, ni har en fet jävla värld som väntar på er, spara mamma pappa barn krafterna i typ 10 år och sluta sitta och waina.
Smaka på riktig smärta, bli misshandlade, våldtagna, förlora tron på allt, och ni kommer inse att ni bara är tonåringar som leker vuxna.
Vänta på den riktiga kärleken istället för att skaffa nya "love of my life" hela tiden.
Tro mig ni kommer må mycket bättre om ni tänker bort det och bara lever livet med era vänner.
Ha onenightstands, ha era oseriösa förhållanden, vill ej hindra er men bli fuck heller sårade för sån skit som ungdoms kärlek, för den är ej så seriös som ni försöker göra den till.
OBS OBS OBS OBS:
DETTA GÄLLER EJ ALLA, TE X PAR SOM MIN VÄN MIRA OCH HENNES POJKVÄN!
SÅ LACKA EJ UR PÅ MIG JAG VET ATT DET FINNS RIKTIG TONÅRSKÄRLEK OKOK?! puss♥

Kommentarer
Postat av: angelica lövdahl

grymt bra skrivet för din ålder!

sjukt sanna ord.

2011-12-25 @ 02:45:22
Postat av: MAGDA ♥ HTTP://IMAGDA.BLOGG.SE

true true.

2011-12-25 @ 13:39:03
URL: http://imagda.blogg.se/
Postat av: Nathalie

JAA tilde du fattar! :) det var dethär jag försökte komma fram till förut när du var så ledsen efter "B" var en sån jävla idiot. hittar man någon i den här åldern kommer det ändå inte hålla för evigt.

2011-12-25 @ 13:41:25
Postat av: Tilde

Sjukt sant ju! ska nog börja tänka mer så. Tack :)

2011-12-25 @ 20:28:19
URL: http://enbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0