Om ni har frågor eller så.

Glömde att berätta men ni kanske läste i förra inlägget.. Jag fick i Måndags (19dec) diagnosen Asperger.
Och jag vet att det finns mycket fördommar och så om just den diagnosen pga filmer och böcker ofta beskriver killar med väldigt grov asperger.
Men som det stod på papprerna jag har här hemma "Att beskriva den typiska personen med Aspergers syndrom är lika omöjligt som att beskriva den typiska 47-åringen".
Så om ni undrar eller något så vill jag att ni frågar, det är bättre att ni får höra av mig som vet än att gå runt själva och tro saker om mig som ej stämmer.
Puss på er sötnosar, loveu!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

får man röra dig?

2011-12-25 @ 04:26:36
Postat av: Therese

Vad har du för syndrom då som du har märkt av? Cred till dig! :)

2011-12-25 @ 10:49:16
Postat av: David

Vem är din ABSOLUT bästa killkompis?

2011-12-25 @ 11:02:43
Postat av: Magda

vad exakt är asperger? :)

2011-12-25 @ 13:22:25
URL: http://magdalundblad.blogg.se/
Postat av: Josefin | Hobbyfotograf

Vad jobbigt :/ Så du är typ jätte noga med att komma i tid och svårt att läsa av männsikor och sånt? :(

2011-12-25 @ 13:33:15
URL: http://enfotoflicka.blogg.se/
Postat av: Molly

Jag tycker att, bara för att du fått en diagnos förändrar det inte vem du är.

Om folk får någon annan uppfattning av dig bara för dina diagnoser är dom idioter.

2011-12-25 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0