Jag har tänkt, jag har funderat, jag har letat - efter svaret som gömdes när livet blev delat.

God morgon! Sovit gott? :)
Just nu sitter jag med massa oljor i håret som jag snart ska tvätta bort. För att vara exakt är det olivolja och ricinolja.
Senare idag ska jag kanske träffa Felicia om hon känner sig bättre, annars tar jag det bara lugnt.
Ska försöka uppdatera mycket idag, det gillar ni va? ;)
Vi kan ju börja med gårdagen.
Igår var jag ej i skolan, orkade helt enkelt inte, satt hemma och kollade på film.
Sen runt 5 åkte jag in till medis med mamma och åt på pizza hut, ääälskar deras pizza mumsss!
Efter middagen gick jag till torget i medis och träffade Lovisa, vi drog hem till Leonie och hämtade henne sen vidare till mig och hade mysig tjejkväll!
Lite senare på kvällen kom Basti och hans kompis också, men de stannade ej länge.
Men nu måste jag tvätta ur oljorna pusspuss♥

Hej hejdå
Gårdagens, klippte lugg igår också, visar er sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0